انتخاب رایحه: 

یکی از مهمترین عواملی که باید مد نظر قرار دهید رایحه است. در خوشبوکننده های محیطی به دلیل وجود طیف گسترده ی رایحه های مختلف معمولا تصمیمی سخت و مهم محسوب میشود، که البته در مقالات دُرامیس سعی کردیم رایحه های متعددی را برای فضاهای مختلف به شما پیشنهاد داده ایم. در انتخاب رایحه به این نکته توجه کنید که رایحه هایی که انتخاب میکنید باید باب طبع سلیقه ی تمامی افراد خانه باشد و همه تا حدی از استشمام آن رایحه لذت ببرند. به طور مثل فرض کنید شما خوشبوکننده ای با رایحه ی سنگین یک گل خاص خریداری کرده باشید، درسته که رایحه ی گل ها بسیار قوی است و بو های بد فضا را به خوبی پوشش میدهد ولی باید توجه داشته باشیم که این رایحه ها برای بسیاری از افراد باعث ایجاد سر درد میشود. 

طریقه ی استفاده و پخش بو :

توجه داشته باشید که خوشبوکننده ای که خریداری میکنید چگونه از خود بو متصاعد میکند؟به طور مثال اسپری های خوشبوکننده برای از بین بردن سریع بو های ناخوشایند استفاده میشوند و قدرت بوی بالایی دارند اما نقص این خوشبوکننده ها این است که ماندگاری بالایی ندارند و همینطور از مواد شیمیایی برای تولید بسیاری از آن ها استفاده میشوند. ولی اگر به دنبال این هستید که یک بوی پس زمینه و ماندگار در طول روز داشته باشید باید از خوشبوکننده هایی که به وسیله چوب پخش بو انجام میدهند استفاده کنید. به دلیل این که این خوشبوکننده ها به صورت مساوی از طریق چوب های خود بو را در فضای اطرافشان پخش میکنند و با زیاد و کم کردن چوب های داخل آن میتوانید غلظت رایحه را کم یا زیاد کنید. دُرامیس با داشتم 3 سری مختلف در خوشبوکننده های محیطی انتخاب مناسبی برای علاقه مندان به خوشبوکننده ها می باشد. 

ظاهر و بسته بندی خوشبوکننده: 

زمانیکه میخواهید برای یک فضای عمومی خوشبوکننده بخرید باید به ظاهر آن خوشبوکننده هم توجه داشته باشید. امروزه شرکت های تولید کننده ی خوشبوکننده به مبحث طراحی ظروف خوشبوکننده خود اهمیت بیشتری قائل میشوند. از روی کیفیت ساخت ظروف و طراحی آن محصول میتوانید کیفیت داخل ظرف آن خوشبوکننده را نیز تقریبا پیشبینی کنید. البته بسیاری از تولید کنندگان هم از ظروف با کیفیت پایین تر با حجم های بالاتر استفاده میکنند تا شما آن ها را در ظروف دلخواه خود ریخته و استفاده کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *