پرسش های متدوال
مجموعه ای از سوالات پرتکرار شما کاربران عزیز را پاسخ داده ایم
سوالات پرتکرار
هنگامی که خرید شما قطعی شده باشد و کد رهگیری نهایی را دریافت کردهباشید، نیازی به برقراری تماس با واحد فروش و اطلاع آن نیست. با اتمام و تکمیل فرآیند خرید محصول، تیم پشتیبانی ما اقدامات لازم را برای ارسال و تحویل کالاها در نظر میگیرند.
کلیه عوامل فروش و مدیران ارشد سایت نگهدار واقعی اطلاعات حساب و موارد ذکر شده در فرمهای خرید هستند. اطمینان خاطر بواسطه در نظر گرفتن کلیه اقدامات امنیتی خرید اینترنتی از سایت درسا آرا یاس، هدیهایست که تیم مربوطه به شما خواهند داد.
در صورتی که تمایل به خرید عمده یک محصول مشخص و یا محصولات کلی دارید، بهتر است با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید. در غیر این صورت از طریق ثبت سفارش سایت می توانید بر حسب موجودی کالا در انبار، خرید خود را انجام دهید.
در برخی از در جریان خرید کالا و پرداخت وجه آن از طریق اینترنت، اشکالاتی در شبکه بانکی بوجود میآید که سبب کسر وجه از حساب مشتری و عدم انتقال آن به حساب سایت فروشنده میشود. در این زمان مبلغ کسر شده در حساب ابری بانک ذخیره می شود و در بازه زمانی ۲۴ تا ۷۲ ساعت به حساب مشتری بازگردانده خواهد شد.
به علت سفارشی بودن کالاها و اتوماتیک بودن کلیه فرآیندهای فروش اینترنتی، امکان عودت و مرجوعی کالاها بدون داشتن دلیل موجه وجود ندارد.
مکانیزم ثبت سفارش سایت فروشگاهی درامیس به صورت کاملا اتوماتیک و مطابق با نیاز مشتری است. پس در هر زمان از روز و تمامی روزهای هفته این امکان برای مشتریان گرامی وجود دارد که کالاهایشان را ثبت سفارش کنند.
قیمت کالایی که در هنگام ثبت سفارش برای شما نمایش داده میشود ملاک نهایی برای تیم فروش ما است. تغییر قیمت پس از ثبت نهایی سفارش شامل فاکتور صادر شده شما نمیباشد.
امکان خرید برای هر کسی در سایت فروشگاهی درامیس وجود دارد. تنها کافیست در هنگام تکمیل فرم ها اطلاعات شخص مورد نظر در قسمتهای مربوطه قرار گیرد. همچنین ثبت دقیق آدرس فرد در فرم مربوطه نیز برای این شیوه از سفارش الزامی است.
پاسخ سوال خود را پیدا نکردید ؟
می توانید سوال خود را از طریق یکی از مسیرهای ارتباطی با تیم درامیس مطرح کنید