سیاست دریافت سفارشات
نکات هنگام تحویل سفارش : در هنگام دریافت محصول سفارشی که از دُرامیس سفارش دادهاید، برخورداری از یک تجربه مطمئن و رضایتبخش برای ما اولویت اصلی است. برای اطمینان از رسیدن بهترین تجربه ممکن، لطفاً نکات زیر را در نظر بگیرید:
بررسی اطلاعات
کلیه مشتریان موظف هستند در زمان دریافت کالای سفارش داده خود، کلیه اطلاعات مندرج بر روی بستهبندی را با دقت مطالعه کنند. در صورتی که هر گونه مغایرتی در این زمینه وجود داشته باشد، مشتری میتواند از دریافت کالا خودداری کرده و آن را مرجوع نماید.
بررسی بستهبندی
هنگام دریافت بسته، مشتریان باید بستهبندی را به دقت بررسی کنند. در صورتی که هر گونه ایرادی بر روی بستهبندی وجود داشته باشد و یا بستهبندی مخدوش شدهباشد، از قبول آن خودداری کند. اطلاعرسانی به فروشگاه پس از عدم دریافت کالای سفارش داده شده نیز از دیگر اقدامات مهم در این شرایط است.
اگر مشتری بدون توجه به مطابقت کالای تحویلی با کالای سفارش دادهشده اقدام به باز کردن بسته بندی کند و شاهد مغایرت میان آن باشد، امکان بازگشت و مرجوعی وجود نخواهد داشت.
در صورتی که کالای شما از دسته کالاهایی است که امکان بازکردن بستهبندی اصلی پس از مطابقت را نداشته باشد، در صورتی که اقدام به باز کردن آن کنید، امکان بازگشت وجود ندارد.
منظور از تحویل ظاهری کالا، یعنی نداشتن هیچ گونه خدشه و صدمه بر روی بستهبندی است.
شرایط مرجوعی و عودت
از دیگر نکات هنگام تحویل سفارش ارائه مدارک لازم و مستند از جمله کارت ملی و یا گواهینامه معتبر از سوی فرد تحویلگیرنده الزامی و ضروری است. طبق دستورالعمل پلیس فتا تحویل کالا به شخصی غیر از کسی که مشخصات آن در فرم تکمیل شده توسط خریدار آمدهاست غیر قانونی است. در صورتی که فرد دیگری باید کالای مورد نظر را دریافت نماید باید مشخصات او در جایگاه گیرنده کالا درج شدهباشد.
اگر در زمان تحویل کالا فرد در مکان مورد نظر حضور نداشته باشد، هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
در صورتی که ۱۰ روز از بازگشت کالا به دفتر پستی مربوطه گذشته باشد و کسی برای دریافت آن اقدام نکردهباشد، کالا به شرکت عودت داده خواهد شد و هزینه ارسال مجدد و زمان مورد نظر برای ارسال آن باید از سوی مشتری لحاظ شود.