قبل از راهنمای انتخاب رایحه برای فضای تجاری ، مدیران تجاری نیاز است که طراحی فضای مرکز تجاری خود را بشناسند و بر اسان آن به انتخاب رایحه بپردازند. به عنوان مثال :

طراحی های امروزی: 

این طرح ها بسیار ساده و تمیز است. این سبک طرح های داخلی بیشتر به فضا اهمیت میدهد تا لوازم دکوراتیوی که در آن به کار میرود. تمامی عنصر های شیشه، فلز و رنگ های طبیعی به طور مساوی تقسیم شده اند. رایحه ها میتوانند به این طراحی فضاهای داخلی اضافه شوند و به فضا عطر تازه ای ببخشند. لیموی تازه و یا رایحه ی انرژی بخش میوه های جنگلی میتواند مثال خوبی برای رایحه های مناسب این فضا نام برد. 

طراحی های روستیک: 

طراحی های روستیک دارای خطوط ناهموار و از عنصر ها و اشیا خارج از خانه مانند: چوب های خام، سنگ ها، برگ ها و دیگر عنصرهای ارگانیک ساخته شده است. این مدل از طراحی ها به المنت های استفاده شده اجازه میدهد که به تنهایی در فضا بدرخشند و خودشان را نشان بدهند. رایحه هایی با نت بوی چوب برای مکان هایی که این مدل از طراحی را دارند بسیار مناسب هستند. مانند رایحه ی چوب صندل که در میان آقایان بسیار پر طرفدار است و برای خانم ها تلفیق بوی صندل و وانیل میتواند هر فضای تجاری روستیکی را به فضایی گرم تبدیل کند. 

طراحی های بوهو (بوهمین،کولی): 

طراحی های بوهیمین یا بوهو استایل تعریف کامل زیبایی شناختی ساختار شکنانه ی طراحی های سنتی است. طراحی بوهمین تلفیق کننده ی گلچینی از عنصر های طبیعی به همراه رنگ های جیغ و پررنگ میباشد. و رایحه های قابل استفاده در آن باید احساسی و گرم و دلنشین باشد. این سبک طراحی بسیار آزادانه و متنوع است گاها فرهنگ های مختلف را با جوانب مختلف طبیعی مانند گل ها و سبزه ها پیوند میدهد. رایحه ی گل و گیاهان مختلف بهترین انتخاب برای اینجور طراحی ها هست. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *