شرایط و ضوابط دُرامیس
قوانین عمومی
کلیه فعالیتهای کاربر در این سایت، از قبیل ثبت سفارش و پرداخت وجه به منزله اطلاع دقیق از نحوه کارکرد سیستمها است.
سیاست سفارش گیری
- کلیه سفارشهای ثبت شده در این سایت توسط کد رهگیری ثبت میشوند و در سریعترین زمان از طریق پیامک و پیشفاکتور به مشتریان اعلام میشوند.
- لازم به ذکر است هرگونه ارسال اطلاعات از ایمیلی غیر از ایمیل و شمارههای مشخص شده ارتباطی دیگر ، با این فروشگاه سنخیتی ندارند و هیچ مسئولیتی را برای این سایت و برند ما نخواهند داشت.
- دقت و سرعت دو پارامتر اساسی برای ارسال و تحویل تمامی کالاهای ثبت سفارش شده در این سایت است.
- تعیین زمان ارسال کالاها در زمان مشخص شده در هنگام ثبت سفارش است. این شرکت هیچ مسئولیتی در برابر ارسال سریعتر از زمان تعیین شده کالا به مشتریان خود نخواهد داشت.
- در صورت ایجاد دیرکرد در زمان تحویل، این شرکت ملزم به جلب رضایت خریداران محترم خواهد بود.
- تمامی کالاهای سفارشی این سایت، پس از خرید قطعی و دریافت در محل مورد نظر قابل عودت نمیباشد.
- اگر موجودی کالایی در این فروشگاه تمام شده باشد، پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش ، امکان کنسل کردن آن سفارش وجود نخواهد داشت.
- همچنین بازگشت مبلغ سفارش، برای این فروشگاه اینترنتی محفوظ است و کاربر میتواند محصول دیگری را جایگزین محصول قبلی نماید.
- مشتریان گرامی باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، دقت لازم را در نظر بگیرند و فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند.
- در صورتی که اطلاعات وارد شده ناقص یا ناصحیح باشد، سفارش مشتری قابل پیگیری و ارسال نخواهد بود.
سیاست قیمت گذاری
تمامی شرایط قیمتگذاری در این فروشگاه بر اساس رعایت اصول مشتری مداری و حفظ و احترام به حقوق مصرف کننده است. واضح است که قیمت تمامی اجناس موجود در سایت امکان تغییر بنابر شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه را خواهند داشت.
این مورد از تغییر قیمت برای کالاهای خریداری شده قبلی توسط مشتریان قبل از اعمال تغییر قیمت نهایی در نظر گرفته نخواهد شد.
قیمت کلیه محصولات با هزینههای بسته بندی، ارسال، بیمه حمل کالا و مالیات بر ارزش افزوده، بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
ضمانت کیفیت و اصالت کالا
تمامی کالاهای عرضه شده در این سایت از برند تجاری درامیک است.
برند درامیک برندی اصیل و منحصر به فرد است و عوامل این شرکت خود را موظف می دانند تا از فروش کالاهای مشابه با این نام و بدون گارانتی خودداری کنند.
پشتیبانی فروش
تیم پشتیبانی در بخش فروش شرکت، همواره آماده ارائه راهنماییهای لازم به مشتریان گرامی هستند. تلاشهای این تیم در جهت یاری رساندن به شما مشتریان گرامی برای خریدی امن و مطمئن و توام با آرامش است.
همچنین در اختیار قرار دادن کلیه مشخصات یک کالا از سوی این تیم باعث سهولت در انتخاب کالای درست و متناسب با نیاز شما خواهد بود.
انواع رویه های ارسال دُرامیس
در دُرامیس ، ما به ارائهی یک روند ارسال سریع، امن و مطمئن افتخار میکنیم. ما به شما قول میدهیم که تجربهی خریدی آسان و بدون هیچ نگرانی از فرآیند ارسال را تجربه کنید.
برای سفارش های بالای 1 میلیون تومان ، هزینه ارسال برای شما رایگان میباشد.
در ایام ویژه مانند جشنها و روزهای پر ترافیک از نظر حجم خرید مانند اسفندماه یا روزهای تخفیف دار محصولات، کلیه ارسالیها برحسب اولویتبندی بعد از تعطیلات پردازش و ارسال میشود و انواع رویه های ارسال سفارشات در روزهای معمولی بر طبق رویههای زیر ارسال میشود :
استان تهران
کلیه سفارشات ارسالی در پایتخت در ساعات و روزهای کاری مجموعه انجام و در محدوده زمانی بین ۱ تا 3 روز کاری انجام میشود. تمامی ارسالیها قابلیت رهگیری دارند و در بازهی زمانی گفته شده تحویل داده خواهد شد.
شهرستان ها
با توجه به اینکه سفارش های ارسالی به شهرستان ها از طریق پست انجام میشود، کلیه سفارشات شهرستان در شهرهای موجود در لیست استانهای تحت پوشش، طبق ترافیک پست ارسال میشود. با توجه به اینکه کد رهگیری پستی این سفارش ها برای شما مشتریان عزیز ارسال میشود. شما به راحتی میتوانید وضعیت مرسوله پستی خود را از وبسایت پست رهگیری کنید.
نکات قابل توجه
در صورتی که شخص دیگری در هنگام دریافت کالا در مکان حضور داشته باشد، میبایست کارت شناسایی معتبری را که در هنگام تکمیل فرم مشخصات آن ذکر شده به همراه داشته باشد. این کارت شناسایی شامل گواهینامه و یا کارت ملی هوشمند است.
لازم است در هنگام تحویل گرفتن کالا، صحت و سلامت فیزیکی کالای مورد نظر نزد مامور پست بررسی شود. ما از روشهای بستهبندی مطمئن استفاده میکنیم تا محصولات شما در حالت ایدهآل و بدون هیچ خسارتی به دست شما برسند. .در صورت مشاهده هرگونه آسیب یا ایراد فیزیکی از دریافت کالا خودداری کنید.
سیاست دریافت سفارشات
نکات هنگام تحویل سفارش : در هنگام دریافت محصول سفارشی که از دُرامیس سفارش دادهاید، برخورداری از یک تجربه مطمئن و رضایتبخش برای ما اولویت اصلی است. برای اطمینان از رسیدن بهترین تجربه ممکن، لطفاً نکات زیر را در نظر بگیرید:
بررسی اطلاعات
کلیه مشتریان موظف هستند در زمان دریافت کالای سفارش داده خود، کلیه اطلاعات مندرج بر روی بستهبندی را با دقت مطالعه کنند. در صورتی که هر گونه مغایرتی در این زمینه وجود داشته باشد، مشتری میتواند از دریافت کالا خودداری کرده و آن را مرجوع نماید.
بررسی بستهبندی
هنگام دریافت بسته، مشتریان باید بستهبندی را به دقت بررسی کنند. در صورتی که هر گونه ایرادی بر روی بستهبندی وجود داشته باشد و یا بستهبندی مخدوش شدهباشد، از قبول آن خودداری کند. اطلاعرسانی به فروشگاه پس از عدم دریافت کالای سفارش داده شده نیز از دیگر اقدامات مهم در این شرایط است.
اگر مشتری بدون توجه به مطابقت کالای تحویلی با کالای سفارش دادهشده اقدام به باز کردن بسته بندی کند و شاهد مغایرت میان آن باشد، امکان بازگشت و مرجوعی وجود نخواهد داشت.
در صورتی که کالای شما از دسته کالاهایی است که امکان بازکردن بستهبندی اصلی پس از مطابقت را نداشته باشد، در صورتی که اقدام به باز کردن آن کنید، امکان بازگشت وجود ندارد.
منظور از تحویل ظاهری کالا، یعنی نداشتن هیچ گونه خدشه و صدمه بر روی بستهبندی است.
شرایط مرجوعی و عودت
از دیگر نکات هنگام تحویل سفارش ارائه مدارک لازم و مستند از جمله کارت ملی و یا گواهینامه معتبر از سوی فرد تحویلگیرنده الزامی و ضروری است. طبق دستورالعمل پلیس فتا تحویل کالا به شخصی غیر از کسی که مشخصات آن در فرم تکمیل شده توسط خریدار آمدهاست غیر قانونی است. در صورتی که فرد دیگری باید کالای مورد نظر را دریافت نماید باید مشخصات او در جایگاه گیرنده کالا درج شدهباشد.
اگر در زمان تحویل کالا فرد در مکان مورد نظر حضور نداشته باشد، هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
در صورتی که ۱۰ روز از بازگشت کالا به دفتر پستی مربوطه گذشته باشد و کسی برای دریافت آن اقدام نکردهباشد، کالا به شرکت عودت داده خواهد شد و هزینه ارسال مجدد و زمان مورد نظر برای ارسال آن باید از سوی مشتری لحاظ شود.